ردکردن این

سهام عدالت به زودی برای امور روزانه مردم استفاده می‌شود

سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت‌نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تأکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، ارزش سهام عدالت تا دیروز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه (سهام ۵۳۲ هزار تومانی) حدود ۱۱ میلیون و ۳۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۴۴ هزار تومان افزایش یافت. این در حالی است که به گفته کارشناسان با رونق بخشی بازار سرمایه، بی‌تردید ارزش سهام عدالت بالا می‌رود و حتی تا رسیدن به ۲۰ میلیون تومان دور از ذهن نیست.

مسئولان بار‌ها به مشمولان سهام عدالت هشدار دادند که سهام خود را نفروشند چرا که این سهام می‌تواند یک نوع سرمایه‌گذاری و دارایی مناسب برای آن‌ها باشد و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این در حالی است که برخی افراد که سهام عدالت خود را فروختند با دریافت خرد خرد پول آن هم در فرایندی طولانی مواجه شده‌اند و بهره چندانی از آن نبرده‌اند.

البته توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور چندی پیش با تأکید بر اینکه همچنان توصیه ما بر پرهیز از فروش سهام است تا ارزش واقعی آن مشخص شود، خاطرنشان کرد: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت‌نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تأکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.

اشتراک گذاری این نوشته

اشتراک در خبرنامه

جهت دریافت اخبار مهم ایمیل خود را وارد نمایید