ردکردن این

بازدید دکتر شاه حسینی مدیرکل راهبری و پایش کیفیت معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد ابرکوه

دکتر شاه حسینی ضمن بازدید از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه خاطر نشان کرد این واحد دارای ظرفیت بسیار خوبی برای درآمد زایی، کار آفرینی وتوسعه رشته های مهارتی و نیز تاسیس دانشکده کارآفرینی دارد و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ابرکوه زمینه برگزاری دوره ها و قراردادهای کاربنیان با افراد صاحب ایده و دانشجویان فراهم است. وی افزود اختصاص چندین رشته مهارتی و کار آفرینی به واحد ابرکوه تاتیر بسزایی در توسعه و پیشبرد اهداف این واحد دانشگاهی خواهد داشت.
در ابتدای این دیدار دکتر عزیزی ریاست دانشگاه آزاد ابرکوه ضمن خوش آمدگویی به دکتر شاه حسینی، دکتر رحیمی و مهندس جوراب لو و هیات همراه، حضور ایشان در واحد ابرکوه را مایه خیر دانست و ابراز امیدواری کرد این بازدید زمینه گسترش رشته های مهارتی مورد نیاز منطقه را فراهم کند.
وی با تشریح زیرساخت های لازم و پتانسیل های متعدد فیزیکی و انسانی، فضاهای آموزشی و فرهنگی و اعضای هیأت علمی، اساتید، سایت ها و کارگاه های مختلف واحد ابرکوه، تاکید کرد زمینه لازم برای گسترش و راه اندازی رشته های مختلف مهارتی در دانشگاه آزاد ابرکوه فراهم است و اهتمام مسئولین می تواند خلاء موجود در رشته های مورد نیاز گروه تجربی منطقه را برطرف کند.

اشتراک گذاری این نوشته

اشتراک در خبرنامه

جهت دریافت اخبار مهم ایمیل خود را وارد نمایید