پذيرفته شده گرامي ، ضمن خيرمقدم به مناسبت قبولي شما در دانشگاه آزاد اسلامي ابرکوه خواهشمند است جهت فرآيند ثبت نام مراحل ذيل را طي نماييد.

توجه
چنانچه از یک سیستم برای ثبت نام استفاده می نمایید (بخصوص کافی نت ها) بعد از اتمام ثبت نام هر نفر باید مرورگر را کامل بسته و برای نفر جدید مجددا مرورگر را باز نمایید.

راهنمای ثبت نام دانشجویان جدید

مرحله اول

فرمهای ثبت نام : ابتدا فرمهای ذیل را بر اساس مقطع قبولی دریافت و تکمیل و سپس جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام غیر حضوری الکترونیکی (سامانه آموزشیار) اسکن نمایید.

مرحله دوم

ورود به سامانه آموزشيار : ابتدا راهنماي ثبت نام غيرحضوري الكترونيكي ( سامانه آموزشيار) را مطالعه سپس وارد سامانه آموزشیار شوید . 

مرحله سوم

  • پذيرفته شدگاني كه مدارك خود را در سامانه آموزشيار(http://edu.iau.ac.ir ) بارگذاري نموده اند، پس از پرداخت شهريه و اخذ شماره دانشجويي 14 رقمي ، سوابق آموزشي آن ها به گروه آموزشي اعلام شده و مراحل انتخاب واحد توسط گروه آموزشي انجام مي شود.  لازم بذكر است دانشجوياني كه مدارك خود را به صورت غيرحضوري ارسال نموده و پرونده فيزيكي آن ها تشكيل نشده است، از تاريخ بارگذاري مدارك بمدت يك هفته فرصت دارند مدارك خود را شامل:
  • اصل گواهينامه پايان تحصيلات يا گواهي موقت به همراه تصوير مدرك 2 سري
  • تصوير تمام صفحات شناسنامه 2 سري
  • تصوير كارت ملي پشت و رو 2 سري
  • عكس 4*3 شش قطعه
  • اصل فرم بارگذاري شده در سامانه آموزشيار
  • مدرك نظام وظيفه ويژه آقايان

به آدرس :  ابرکوه، بلوار امام‌علی (ع ), دانشگاه ازاد اسلامی ابرکوه- اداره پذيرش و ثبت نام ارسال نمايند.



بر اساس توافقنامه صورت گرفته با شركت پست جمهوري اسلامي ايران ، برای ارائه تسهیلات غیرحضوری ، دانشجویان ورودی جدید پس از ثبت نام در سامانه آموزشیار، می توانند مدارک هویتی و تحصیلی خود را برای تطبیق و ارسال به واحد دانشگاهی پذیرفته شده، به یکی از دفاتر پست دولتی محل سکونت خود، تحویل دهند دفاتر پست دولتی پس از دریافت و تطبیق هویت افراد پذیرفته شده، مدارک را به واحد و مرکز دانشگاهی ارسال می کنند و دیگر برای انجام مراحل ثبت نام، نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی نیست. مدارک مورد نیاز جهت ارائه به شرکت پست و فهرست این دفاتر در پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و سامانه آموزشیار درج شده است.

پرداخت شهريه و تسهيلات در نظر گرفته شده براي ورودي هاي جديد :