ردکردن این

ثبت درخواست اولیه دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد/ آغاز انتخاب واحد از ۲۶ تیرماه

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان کنند.

به گزارش   روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه، تقویم زمان‌بندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه اعلام شد.

بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir بر اساس راهنمای انتخاب واحد اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان و پرداخت شهریه کنند.

دانشجویان می‌توانند پس از فعال شدن فرایند انتخاب واحد، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ (مطابق جدول زمان‌بندی) دروس انتخابی در دوره تابستان را اخذ کنند.

بر اساس روال جدید (فعال کردن خدمات مبتنی بر درخواست) دانشجویان لازم است قبل از فرایند انتخاب دروس دوره تابستان، اقدام به ثبت درخواست اولیه برای کنترل مجاز بودن به انتخاب واحد و پرداخت شهریه کنند تا در روز انتخاب واحد صرفاً اقدام به ثبت دروس خود کنند. این امر در جهت تسهیل در فرایند پرداخت شهریه و انتخاب دروس برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در روز انتخاب واحد بعد از ثبت درخواست دانشجویان و پرداخت شهریه، دسترسی برای انتخاب دروس برای دانشجویان فراهم می‌شود و پیام مربوطه از طریق پیام‌رسان نیز به دانشجو ارسال خواهد شد.

برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

https://iau.ir/images/www/fa/news/editor/2021/1626231634-untitled.png

اشتراک گذاری این نوشته

اشتراک در خبرنامه

جهت دریافت اخبار مهم ایمیل خود را وارد نمایید